сряда, 3 август 2016 г.

ОТ ЕДНА БИОЛОГИЧНА МАЙКА

ОТ ЕДНА БИОЛОГИЧНА МАЙКА
_____________________________

Много от БМ, крият от семействата си, че са изоставили дете, само за да не подронят авторитета на "безупречна майка и жена"! Когато изоставеното дете я открие и иска да се срещне с нея, за да поговорят, тази майка за втори път отхвърля детето си! Вие на това майка ли казвате? Нищо лично към никого, аз също съм БМ, но тези БМ, които лъжат и отхвърлят за втори път детето си - не ги трая!

Една майка, която е била принудена да изостави детето си, не го забравя, не го отхвърля отново! Както казах, аз също съм БМ, но всички от моето семейство, от приятелите ми, от познатите ми, знаят, че имам дете, което е осиновено и един ден, ако то пожелае да ме познава, да потърси помощ и подкрепа, винаги ще е добре дошло в моят дом!

И не ми пука на кой му изнася или не! Или хората ме приемат такава каквато съм, дори и съпругът ми, или нямат място в моят живот! Никога от никого не съм крила за това дете и няма и да го направя, защото това дете съм го създала с любов и въпреки, че по известни причини съм го загубила, то винаги е в сърцето ми и в мислите ми! И така ще бъде, докато съм жива!

Всеки бърка на млади години, но важното е да си признаваме грешките, да бъдем по-добри!

И какъв живот е това, ако трябва да живееш в лъжа и страх, че един ден истината ще излезе на бял свят! Не задължавам никого да мисли като мен, но няма как да съм на страната на тези БМ, които са изоставили детето си и живеят в лъжа, тези които са готови за втори път да отхвърлят това създание, само и само да не си уронят "престижа"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар